29/07/13

Filled Under: , ,

MyKad Smart Shopper : Jana Pendapatan Guna Mykad

MyKad Smart Shopper

MyKad Smart Shopper - adalah satu Projek Mykad Smart Shopper (MSSP) yang merupakan aplikasi MyKad yang ke-50. Mykad Smart Shopper ini, yang aku faham dimana kita kena kena cucuk MyKad kita dekat mana-mana kedai atau perkhidmatan yang telah berdaftar dengan Mykad Smart Shopper ini. Kita akan mendapat diskaun harga dan poin dari setiap urus niaga yang telah kita buat. 
Setiap RM 1 dibelanjakan = 1 AJ point.
Tapi kita tidak boleh sebarang cucuk. Kita kenalah semak dahulu mana premis perniagaan yang telah berdaftar. Jadi kita boleh semak senarai premis peniagaan yang berdaftar di sini [LINK]


MyKad Smart Shopper

Sebenarnya MyKad Smart Shopper ini, bukan sahaja akan menguntungkan para pengguna. Malah turut menguntungkan para peniaga yang telah berdaftar untuk program ini. Dimana perniagaan mereka akan dipromosikan diseluruh negara melalui online dan offline. Produk mereka akan dipromosi di laman web AJ, melalui telefon bimbit dan melalui affiliate yang sertai program ini. Jadi kini pengguna untung, peniaga pun untung. Jadi siapa yang rugi?

MyKad Smart Shopper

Nampaknya program ini semakin menarik. Tetapi anda akan lebih tertarik selepas ini. Dimana kita akan menjana wang dengan hanya menggunakan MyKad. 

Macam mana tu? Program MyKad Smart Shopper ini juga sebenarnya turut ada program Affiliates iaitu Affiliate Junction. Apabila kita menperkenalkan pengguna kepada peniaga kamu akan dapat 1% komisen daripada barangan dibeli oleh pengguna. Ada kedai yang tawarkan lebih daripada 1% komisen. Bergantung kepada tuan kedai tersebut.

Jika kita juga menperkenalkan para peniaga kepada program ini juga kita akan mendapat 1% komisen daripada jualan kedai tersebut. Untungkan? Sambil goyang kaki pun kita dapat menjana pendapatan.

MyKad Smart Shopper

Kita juga akan mendapat komisen jika menpromosikan produk, servis atau apa sahaja kepada pengguna lain. Jadi kini kita akan pergi menbeli belah dengan rasa senang hati. Sambil berbelanja kita juga mendapat ganjaran yang hebat.

MyKad Smart Shopper

Kalau tak faham juga lihatlah sendiri gambar di atas tue. Banyak betukan kelebihan program ini? Macam mana anda berminat? Korang bolehlah sertai program ini dekat sini [Mykad Smart Shopper]


MyKad Smart Shopper
Contest ini dianjurkan oleh Blog Coretan Anuar ditaja bersama SembangHari2, Discount-Hari2 , Pak Ya Homestay , GSR2U "