1/05/11

Filled Under:

Gula-Gula | Nak jadi Wondergirls | Boleh Blah la wei


Artis dari mana pulak muncul. Tiba-tiba jer nak jadi macam Wondergirls konon. Ade hati diaorang nie. dah la nama Gula-Gula, nak gula-gulakan kita orang la tue, igt budak2 ker nie...hehehe. Nama pon dah fail, ade hati nak jadi macam Wondergirls, mentang-mentang lar...skang nie... lagu-lagu K-Pop menjadi fenomena kat Malaysia nie. Macam sudah xde idea jer syarikat rakaman nak cari untung dekat Malaysia nie. Akhirnya anak-anak melayu di "sundal"kan.


Nasihat aku kepada diorang nie, sebelom bermimpi nak jadi macam Wondergirls cube lawan Wonderbaby nie dulu...hahaha...Layannzzz



Hahaha...macam mana ada bran???..
Kenapa aku cakap di"sundal"kan tadi...bunyi cam kasar jer kan ayat aku tuh kan...ermm malas aku nk jelaskan korang fikirlah sendiri....aku ada bagi klu kat bawah nie....








8 comments:

  1. peh tayang peha tak hengat dunia +___+

    BalasPadam
  2. ha 2x..beginilah dunia kehidupan artis..dah jadi perkara biasa berpakaian begini..

    BalasPadam
  3. HAHA ! kalau tayang peha tu then peha kurus2 tape gak . ni dah ah lebar peha then gemuks pendeks . then takde identiti sendiri pulak tu . teruks btol lah artis malaysia ni . adessss . tak berbaloi haa =='

    BalasPadam
  4. huhu..rosak2...ape nk jadi nie...kalu gebu2 cam awek korea tu okey jgk...hahaha

    BalasPadam
  5. konon2 nk jg cam wonder girl..hahah
    jd dri sndry kan snang..
    kte kan kt malaysia!!!

    BalasPadam