7/07/13

Filled Under:

Blog Review : Mia Liana Dan 10k Followers

Mia Liana

Apa yang menariknya pasal blog Mia Liana nie, dulu blog aku pernah di review oleh Mia dalam segmen dekat blog beliau. Kali ini aku pulak kena review blog dia balik. Aku rasa apa yang patut aku review pasal blog Mia nie adalah pasal Giveaway yang sedang Mia jalankan sekarang ini. Yang diberi nama Giveaway 10k Followers mialiana.com. so kepada sesiapa yang nak join boleh la join. Ini link dekat gambar dibawah.





Senarai hadiah yang ditaja bernilai RM 1,474 :
❤ 1 x Jus Delima Pompure bernilai RM 150
❤ 1 x Glutaking bernilai RM 150
❤ 1 x Tropica Bioherb Shampoo Herba bernilai RM 35
❤ 1 x Kain pasang Satin Cotton Vietnam bernilai RM 65
❤ 1 x BB Plus Collagen bernilai RM 180
❤ 3 x tudung DeZahra bernilai RM 75 serta Brooch bernilai RM 6
❤ 1 x Teddy Bear bernilai RM 100
❤ 2 x Bantal Love mialiana.com bernilai RM 35
❤ 1 x Wang Tunai RM 50
❤ 1 x Novel Cintaku Luruh di Oxford bernilai RM 34
❤ 1 x Novel Dia Yang Aku Pilih bernilai RM 22
❤ 1 x Farcheese Powder bernilai RM 25
❤ 3 x Doodle bernilai RM 10
❤ 2 x Multifunctional Buff (Seamless Magic Scarf) bernilai RM 15
❤ 9 x Topup bernilai RM 10
❤ 4 x hadiah misteri bernilai RM50.00

p/s : aku pun nak join jugak..hahaha