17/05/13

Filled Under: , , ,

Lelaki Ini : Penembak Tepat (Sniper) Paling Handal Di USA


Inilah Lelaki Yang Dikatakan Penembak Tepat (Sniper) Paling Handal Di USA | Dengan 255 confirmed kills, Chris Kyle ialah penembak curi terbaik dalam sejarah ketenteraan Amerika. Chris yang bertugas sebagai penembak curi untuk pasukan Navy Seals memecahkan rekod yang dipegang Army Staff Sgt. Adelbert F. Waldron ketika perang Vietnam dengan 109 confirmed kill. Chris Kyle mendapat kesemua kills ketika bertugas di Iraq. Secara keseluruhan beliau sudah bertugas sebanyak 4 tour di negara bekas pimpinan Saddam Hussein ini.

Menurut Chris yang berasal dari Texas beliau sudah mula menembak sejak kecil. Senjata kegemaran beliau ketika membesar ialah sebuah shotgun. Apabila memasuki tentera beliau dipilih menjadi seorang sniper elit pasukan SEAL. Jika dulu beliau suka shotgun kini beliau menggunakan raifal Lapua Magnum.

Mangsa pertama beliau di Iraq ialah seorang wanita yang cuba melakukan serangan berani mati. Beliau menambak mati wanita itu sebelum bom tangan didalam genggamannya dapat diletupkan. Chris is so good at his job of sniping that he was nicknamed Al-Shaitan Ramad , Si Setan Ramadi kerana kehebatan beliau menembak curi para pejuang kebebasan Iraq di daerah Ramadi. Wang ganjaran USD 20 000 juga ditawarkan kepada mana-mana pejuang Iraq yang berjaya membunuh beliau.

Beliau sudah bersara dari tentera Amerika dan kini bertugas sebagai seorang military contractor yang memberikan kawalan peribadi kepada VIP. There you go.



Kepada pahlawan-pahlawan dan panglima perang songkok tinggi silakan ke USA sekarang, Chris Kyle masih tinggal di Texas dan menantikan anda ludah muka dia pasal membunuh lebih 200 pejuang kebebasan Iraq secara bersahaja. Diharap abang songkok yang power gila **** bertakbir dan mempertahankan maruah agama akan dapat mengajar mat salleh kurang ajar ini sebaik mungkin.

0 comments:

Catat Ulasan