17/05/13

Filled Under: , , , ,

Benda-Benda PELIK Pernah Dijumpai Semasa X-ray

Inilah Benda-Benda Paling Pelik Pernah Dijumpai Semasa X-Ray.


Sapa yang pernah kena x-ray? Kalau yang tak pernah tu bermakan korang memang manusia yang paling sihat dalam dunia. Bukan apa, sekarang ini kalau demam dan selesema yang berkahak tu pun dah kena x-ray, bukan setakat patah-patah je.

X-ray ni memang penting tambah-tambah kalau korang yang ada sakit-sakit dalaman tu, kerja doktor pun jadi senang sikit sebab dah tahu kat mana tempat yang korang sakit. Kalau tak, nanti sakit tempat lain, tempat lain yang dapat rawatan. Ini bukan main-main, dah pernah terjadi dah sebelum ni.

Aku kalau setakat kalau x-ray tu nampak tulang yang patah atau organ-organ dalaman yang lain tu memang tak kisah sangat. Tapi cuba korang bayang kan korang ternampak benda lain yang pelik ada dalam badan manusia dalam x-ray tu..

Mesti korang rasa pelik kan, apa macam benda macam besar macam ni boleh ada dalam badan manusia, dekat bahagian dubur pulak tu. Apa besar sangat ke lubang dubur diorang ni sampai boleh simpan barang?? Udah macam poket Doreamon pun ada..Kalau nak tahu, korang layan je gambar-gambar kat bawah ni...

~ spray can ~

~ botol air ~

~ spark plug ka apa ni? ~

.
~ segan aku nak cakap..dildo kot..ngeee~

~ pistol ~ 

nampak macam henset je

~ segan lagi..dildo jugak la ni ~

~ batang besi ka paip ni ~ 

~ arghhh! dildo lagi (gila seks apa sampai termasuk dalam ni weii!) ~

0 comments:

Catat Komen