18/05/13

Filled Under: , , , ,

8 Selebriti Dunia Tidak Mahu Jual Foto Bayi Kepada Media



Ada banyak selebriti yang menjual foto bayi mereka secara eksklusif kepada media tertentu. Sudah tentu harga yang mereka tawarkan tidak murah, beberapa foto ada yang berharga berbilion-bilion Ringgit Namun ternyata tidak semua selebriti mahu menjual foto bayi mereka.

Ada yang secara percuma berkongsi foto buah hati mereka melalui jejaring sosial atau website yang boleh diakses secara percuma. Selebriti mana yang tidak mahu menjual foto bayi mereka dan memasangnya di jejaring sosial? Jom kita usha.

1. Beyonce Dan Jay Z


Pasangan Beyonce dan Jay Z memilih untuk mengumumkan kelahiran sang buah hati, Blue Ivy Carter melalui blog Tumblr. Tak hanya memuat naik foto sang bayi,
 
Jay Z dan Beyonce menambah lagu Glory yang mempunyai lirik cukup menyentuh Beyonce dan Jay Z memuat naik foto dan lagu tersebut pada bulan Januari 2012.
 
Kini Beyonce dikhabarkan tengah hamil anak kedua, namun khabar kehamilan itu belum disahkan pasangan artis ini.


2. Bruce Willis


Bruce Willis juga tidak mahu menjual foto eksklusif bayinya pada media, ia memilih untuk mengumumkan kelahiran sang buah hati melalui jejaring sosial. Bruce mengambil foto bersama puteri kecilnya, Mabel Willis, dan kemudian foto itu dimuat naik oleh isterinya,

Emma Heming. Si isteri menambah tulisan "Hari yang indah di Budapest bersama cinta dalam hidupku. Ayah dan Mabel bercengkerama satu sama lain, ".


3. David Beckham


Meskipun menjadi bahan perbualan banyak pihak kerana  David Beckham dan Victoria mendapat anak perempuan,

Namun pasangan selebriti ini memilih untuk tidak menjual foto bayinya secara eksklusif. Kehadiran Harper Seven Beckham, diumumkan melalui jejaring sosial. Pasangan ini memuat naik foto David yang tengah menggendong Harper dengan penuh kasih sayang.


4. Gisele Bundchen


Gisele Bundchen dan suaminya, Tom Brady, tidak mahu menjual foto bayi mereka ke media untuk mendapatkan wang yang banyak. Pasangan selebriti ini memilih untuk memuat naik foto sang buah hati, Vivian Lake Brady, di jejaring sosial Facebook.

Dalam foto yang dimuat naik di Facebook pada Disember 2012 tersebut, Gisele dan Tom menulis "Dia sihat dan penuh cahaya kehidupan,

Vivian adalah anak kedua pasangan Gisele dan Tom, sebelumnya mereka sudah mempunyai seorang anak lelaki bernama Benjamin yang lahir pada tahun 2009.


5. Hilary Duff


Hilary Duff dan Mike Comrie juga tidak mahu menjual foto anaknya ke media. Mereka meletakkan foto si anak di jejaring sosial yang boleh diakses secara percuma oleh sesiapa Pasangan selebriti ini memuat naik foto anak mereka.

Luca Cruz Comrie, di jejaring sosial twitter. Dan tidak berhenti memuat naik foto sang buah hati di jejaring sosial tersebut, sehingga semua orang boleh melihat perkembangan anak mereka.


6. Kate Hudson


Kate Hudson dan tunangnya, Matt Bellamy pun tidak mahu menjual foto anak mereka secara eksklusif kepada media tertentu.

Frontman band Muse itu lebih memilih untuk memuat naik foto anaknya yang tengah berada dalam pelukan Kate Hudson ke media sosial Matt menambah caption "Family life!"

Dalam foto yang diambil saat puteranya berusia dua bulan. Dalam foto tersebut Kate kelihatan sangat berbahagia mendakap puteranya.


7. Miranda Kerr


Miranda Kerr dan Orlando Bloom menunjukkan foto bayi mereka melalui laman web peribadi Miranda.

Foto yang memperlihatkan saat Miranda menyusui sang buah hati tersebut diambil oleh Orlando Bloom Pasangan selebriti yang baru dikurniakan seorang anak lelaki tersebut sangat bahagia dengan kehadiran Flynn Bloom dalam kehidupan mereka. Foto Flynn pertama kali dimuat naik pada tahun 2011.


8. Shakira


Jika pasangan selebriti lain memuat naik foto anak mereka di jejaring sosial, tidak dengan Shakira dan suaminya, Gerard Pique. Pasangan beza profesion ini memilih untuk memuat naik foto pertama bayi mereka di website milik Unicef ​​Gambar yang dipasang di website

Unicef ​​tersebut adalah foto saat Shakira dan anaknya, Milan Pique Mebarak, tengah menonton sang ayah yang bertanding bersama kelabnya, FC Barcelona.

0 comments:

Catat Komen