2/01/13

Filled Under: , ,

Reka Bentuk Hebat Casing iPhone Gaya MacGyver


Rekabentuk Casing iPone ini kelihatan seperti sebuah pisau MacGyver. Casing iPhone ini dibuat oleh syarikat Task Lab dari Atlanta. Dengan rekabentuk yang tidak pernah kita bayangkan, Casing ini boleh dikategorikan sebagai casing iPhone multifungsi atau serbaguna ala Macgyver.




Casing ini seolah-olah sebagai sebuah alat untu mengembalikan ingatan seseorang terutama bagi pengguna yang sempat mengalami kehidupan tahun 1980-an sampai 1990-an. Adalah sebuah siri televisyen yang bintang utamanya bernama MacGyver. Ok, MacGyver ini dikenali kerana memilik sebuah pisau yang serba guna.


Pisau yang menjadi senjata utama pelakon utama ini disebutkan menjadi salah satu inspirasi pembuat casing ini sehingga menjadikan sebuah casing yang disertai mata pisau yang tajam dan juga peralatan lain. Pisau ini boleh digunakan oleh penggunanya seperti pisau biasa malahan lebih dari itu.Tapi awas ! Semoga pisau ini, tidak digunakan untuk perbuatan yang melanggar hukum.


Untuk yang berminat dengan casing ini. Mungkin anda harus bersabar dulu, Sebabnya Casing ini akan dikeluarkan pada bulan April 2013 tahun depan.