12/01/13

Filled Under: , ,

Kelebihan lelaki dada berbulu

Kelebihan lelaki dada berbulu

Kelebihan lelaki dada berbulu - Berikut adalah kelebihan mereka yang memiliki bulu dada:


Sukar untuk berpeluh
Kenapa lelaki yang berbulu dada sukar untuk berpeluh, walhal mereka juga manusia biasa? Ini kerana, bulu dada telah menyerap peluh melalui sistem osmosis oasis.


Tidak dijangkiti kurap @ panau
Kulit yang dilindungi dengan bulu dada menyebabkan lelaki itu tidak akan sama sekali dijangkiti apa-apa penyakit yang berkaitan dengan kulit. Sebagai bukti, tengok tempat yang ada tumbuh bulu. Contohnya ketiak, adakah ketiak korang berkurap @ berpanau? Tidak ada bukan? Yang ada hanyalah bulu yang melindungi dan ada bau hancing kalau korang tak guna Rexona.


Nampak kejantanan
Mereka yang memiliki bulu dada terbukti adalah lelaki tulen. Ini kerana, bulu dada selalunya hanya dimiliki oleh lelaki sahaja. Jika terdapat perempuan yang memiliki bulu dada selebat bulu dada lelaki, ia bermaksud perempuan itu adalah sotong. Sotong bermaksud lelaki yang lembut a.k.a pondan awww.


Pelindung kepada wanita

Lelaki yang memiliki bulu dada dikatakan menjadi pelindung kepada wanita. Banyak perempuan yang suka dengan lelaki yang dadanya berbulu kerana menganggap bulu dada lelaki itu boleh memberi kasih sayang yang diinginkan. Ada juga yang beranggapan bulu dada boleh membawa rezeki kepada pasangan suami isteri itu jika suami berbulu dadanya.