3/12/11

Filled Under: ,

Like & Follower : Jom Beriklan Disini


Like & Follower?
Ape tue, sekali imbas bagi mereka yang sudah biasa dengan dunia laman sosial mungkin terfikirkan pasal facebook dan twitter. Namum jika itu yang bermain difikiran anda, ianya silap. Kerana 'Like & Follower (L&F)' adalah laman terkini untuk anda tak kira usahawan ataupon blogger untuk beriklan.


Ia menawarkan pelbagai ruang untuk anda promote produk anda, dengan hanya serendah RM 2 seminggu. Murah gila. Apa tunggu lagi, jom lepak sini smabil tengok apa lagi yang ditawarkan oleh L&F nie.

Antara servis yang boleh dimasukan kat sini adalah berkaitan Fashion, Bag & Shoes, Beauty & Health, Food, Photgraphy, Self Promote, Servis, Vehicles and Weddign & Events. Banyakkan? sesuai sangat la dengan slogan dia oarang "Gather Business In One Place", laman ini baru je dilancarkan jadi jangan lepasan peluang jadilah orang yang pertama beriklan disini.

Bagi yang berminat nak iklankan baranag atau apasaja untuk dijual jangan segan-segan singgah dekat sini, linknya http://www.likeandfollower.com, Like kat facebook : http://www.facebook.com/pages/Like-Follower/244208955638530 or Follow kat twitter : www.twitter.com/LikeandFollower