29/12/11

Filled Under: , ,

Countdown 2012 : Bersama Zizan RL, Uz.Azhar Idrus


Sedar tak sedar setahun sudah berlalu, 2011 sudah hampir meninggalkan kita. 2012 pula akan menjelma, segala kenangan 2011 hanya tinggal dalam lipatan sejarah. Semoga tahun baru dengan azam, akan bertambah rezeki dan yang pasti yang paling tak best umur pun dah meningkat...TAK NAK!!!!

Kalau cerita je pasal tahun baru pasti tak sah kalau xde countdown, mesti kena ada bunga api, pergi celebrate kat Dataran Merdeka. Tetapi kali ini lain pula ceritanya, mungkin sesuatu yang baru dan sepatutnya sudah lama ia di lakukan. Countdown 2012 bersama Zizan Raja Lawak dan Ustaz Azhar Idrus.

Sememangnya menberikan kelainan program sambutan tahun baru ini, yang biasanya kita sajikan dengan persembahan artis terkenal dan bunga api, tapi kali ini lebih beunsurkan keagamaan. Satu percubaan yang menarik dan tak pernah kita buat.Ia bukan sekadar program hiburan yang melalaikan semata-mata.

Selain Zizan Raja Lawak dan Ustaz Azhar Idrus, turut memeriahkan lagi program ini ialah Sham Kamikaze, IM Ashraff dan Shahir AF.