10/01/11

Filled Under: ,

Hari Tanpa Seluar...

Dua peserta Tahunan ke-10 No Pants Subway Ride
Komuter yang keluar dan mengenai di kereta bawah tanah New York pada hari Ahad petang menyebabkan adegan berpakaian tidak lebih dari pakaian mereka.

Tahunan ke-10 No Pants Subway Ride memuat ditempatkan 03:00-06:00.

Kumpulan yang mengatur acara - Improv mana-mana - mengatakan sekitar 10.000 orang turun bahagian di New York City.

Ada beberapa titik pertemuan di New York City, termasuk Hoyt Playground, Foley Square, Flushing Meadows Park dan Bushwick Park. Semua laluan akhirnya berkumpul di Union Square.

Peserta dibagi ke dalam kumpulan dan mempunyai seorang pemimpin pasukan. Those involved were also instructed not to take photos or talk to one another on subway trains. Mereka yang terlibat juga diminta untuk tidak mengambil gambar atau bercakap antara satu sama lain di kereta bawah tanah.

"Hal ini lucu kerana satu hal yang tidak biasa yang terjadi - tidak ada seluar," salah satu penyelenggara, Jesse Bagus, kata.

"Kita tidak perlu sebatian itu dan meletakkan lelucon di sebuah lelucon Kita. Tidak perlu melakukan peregangan di wajah orang-orang, kita tidak perlu melakukan tarian tiang," katanya kepada hiburan peserta.

Jawatankuasa menyarankan para pengendara seluar-kurang untuk mengatakan bahawa mereka "lupa memakai seluar" atau bahawa seluar mereka "semakin tidak selesa" jika dihadapkan tentang mengapa mereka telah dihapuskan seluar mereka dengan straphangers sesama.

peristiwa serupa terjadi di 24 negara dan 50 kereta api bawah tanah rantau, termasuk Barcelona, Mexico City, London dan Amsterdam.

0 comments:

Catat Ulasan