11/08/13

Filled Under: , ,

Hala Tuju Bolasepak Malaysia

Malaysia Vs Barcelona (1-3)
Wan Zack bergaduh dengan Fabregas.

Malaysia vs Barcelona (1-3) - Pasti ramai yang menantikan kedatangan Barcelona ke Malaysia. Kelab bolasepak yang mempunyai ramai bintang seperti Messi, Victor Valdes, Gerard Pique, Cesc Fabregas, Xavi, Andres Iniesta, Dani Alves dan bintang terbaru mereka Neymar. Namum sayang Messi tidak diturunkan malam tadi. Lionel Messi yang hanya berselipar sambil duduk di bangku simpanan Barcelona sepanjang perlawanan. Namum mungkin sudah cukup buat peminat Barca untuk melihat aksi Neymar.

Namum persoalannya kini, apakah hasilnya perlawanan persahabatan ini buat Malaysia. Apakah mutu bola sepak Malaysia akan lebih meningkat selepas ini? Jumlah gol tidak mengambarkan apa-apa bagi aku. Corak permainan dan penguasaan atas padang itu penting.

Malaysia Vs Barcelona (1-3)

Mungkin didada-dada akbar akan memuji Rajagopal, kerana pasukan Malaysia tidak bolos seperti pasukan Thailand. Apakah Malaysia sudah setaraf dengan Barca..hmmmm...kita kena realistik...ini cuma perlawanan persahabatan brader. Wartawan selalu sangat buat lawak. Ini wartawan mana punya kerja hah? Abang, tahulah perut kenyang penut lemang. Tapi buatlah artikel yang tepat. Mana kau belajar formasi 4-2-2 nie hah? puih!

Malaysia Vs Barcelona (1-3)

Namum aku bangga, sebab ada anak Melayu boleh menembusi gawang Barca. Syabas Amri Yahya. Dapat gelaran datuk kot lepas nie..hahahaha

Malaysia Vs Barcelona (1-3)