4/08/13

Filled Under: , , , ,

Video Sembahyang Syiah Di Malaysia


Video pelancaran markas Syiah Melayu di Klang, Selangor - 2013

Video ini setelah dikongsi oleh salah seorang pengikut SYIAH MELAYU dan diupload pada tarikh 12 JUN 2013

Perhatikan :
1. Cara Syiah Melayu - Iqamat (minit 1:33)
2. Cara Solat Syiah - Solat (minit 2:28)
3. Cara Mereka Bersalaman - Bila Bertemu Sesama Ahli (minit3:10)

Mohon tindakan pihak berwajib atasi penyebaran ajaran sesat Syiah secara diam di Malaysia yang semakin berkembang.

Video Sembahyang Syiah Di Malaysia

Syiah ini  bukannya baru dekat Malaysia. Jikalau tidak, mana mungkin mereka ada pengikut sendiri. Mengapa dari dulu pihak berwajib tidak mengambil tindakan terhadap pergerakan yang menyebarkan ajaran ini di Malaysia.

Kesian aku tengok anak-anak dan isteri mereka ini. Kesedaran tentang Syiah terlalu lambat sampai kepada kita. Masa aku kecik-kecik dulu langsung tiada pendedahan pasal Syiah. Masa aku sekolah dahulu, aku terlalu mengagungkan kehebatan Iran dan tentera Hizbullah.

Selepas aku kenal internet dan forum, baru aku mula buka mata tentang golongan Syiah ini. Bukannya kita tidak tahu langsung. Pada mulanya aku fikir Syiah tiada di Malaysia, cuma berlegar di bumi Arab. Namum kini ia sudah menyerap masuk ke Malaysia. Jangan sampai negara kita berpecah belah sepeti yang berlaku di Syria.