18/08/13

Filled Under: , , , , ,

Kesan Pencarian Peti Rahsia (Tabut) Oleh Yahudi Kepada Masjid Al-Aqsa

Kesan Pencarian Peti Rahsia (Tabut) Oleh Yahudi
Diantara Pencarian yang telah ditemui oleh kaum Yahudi.
Setengah daripada kaum yahudi berpendapat Tabut tersimpan dibawah masjid Al-Aqsa. Dimana terdapat juga orang-orang palestin memberi kerjasama mencari Tabut kerana terdapat riwayat seorang lelaki Jordan telah ternampak peti tersebut ditanam satu tempat di Masjid Al-Aqsa.

Kaum yahudi akan tetap mencari Peti Tabut tersebut walaupun memakan masa berkurun tetapi untuk membuktikan bahawa mereka adalah kaum yang memihak kepada kebenaran. Sebenarnya mereka sendiri telah terpesong jauh dari hakikat kebenaran, mereka sendiri memutarkan belitkan fakta sejarah. Semua yang yahudi cari, yahudi akan menganggapnya satu perkara yang suci.

Kesan Pencarian Peti Rahsia (Tabut) Oleh Yahudi
Masjid Al-Aqsa menjadi mangsa Yahudi.

Peti Tabut ini mungkan diantara peti rahsia yang tidak sebenar kerana kaum yahudi sendiri telah menipu sesama mereka sehingga sukar mereka menemui peti sebenar.

Apa yang mereka dapati dalam peti ini adalah sedikit batu kesan sejarah dan lain-lain barang yang diperbuat daripada emas.

Pencarian masih lagi dilakukan sekarang ini di bawah masjid Al-Aqsa dan sekitarnya. Ini telah merosakkan struktur asas binaan masjid ini (lihat gambar di bawah). Tetapi malangnya ramai umat Islam yang lena tidur dibuai oleh permainan Yahudi di media massa dan sebagainya.

Kesan Pencarian Peti Rahsia (Tabut) Oleh Yahudi Di Bawah Masjid Al-Aqsa.












Baca artikel sebelum pasal : Peti Rahsia Yang Dicari Oleh Yahudi (Tabut)