21/06/11

Filled Under:

Smart Loan : Nak Pedajjal Kakitangan Kerajaan


SL: APA ITU SMART LOAN ?
Eddie: Aku tak tau tang mana yang SMART sangat LOAN kau tue, tapi yang aku pasti kau memang SMART sebab nak pau duit kita orang, terutama kakitangan Kerajaan, so kena hati-hati la dengan gerakan dia orang nie, aku rasa mondus operandis dia orang nie lebih kurang MLM jugak la....aku harap pihak-pihak yang berwajib sila buat siasatan dan tindakan yang sepatutnya.
SL: Smart Loan dibawah naungan INSPRASI SERI ALAM SDN.BHD yang akan menguruskan permohonan pinjaman anda ke KOPERASI dan BANK terpilih .
Eddie: Owh... baru aku tau...ade aku kisah...dah berapa ramai orang yang dah kau kasi lingkup?...
SL: Smart Loan adalah cara yang terbaik untuk PINJAMAN PERIBADI anda bertukar menjadi KEUNTUNGAN untuk jangka masa pendek dan menerima BONUS DIVIDEN setiap tahun untuk jangka masa panjan.
Eddie: La iye ker...tak tahu pulak aku...abis..dari mana datang nya untung tue?...atok kau tolong bayar?...dari bank bapak kau?...agak-agak la wei nak kencing pon...budak2 tadika boleh la...
SL: SEGALA urusan adalah SAH disisi undang – undang Malaysia . DI JAMIN
PERBEZAAN SMART LOAN DENGAN YANG LAIN
Eddie: Sah tengkorak ko...pergi jahanam la wei dengan bisnes mengarut kau nie...menyampah aku...lebih baik kau pergi buat bisnes ni dekat Zimbabwe laa..#@%**...>|vWi>|0d!!!...
So kepada korang2...jangan mudah terpedaya dengan helah dia orang nie... masa cakap memang la senang...dapat banyak untung bagai...tetapi fikir-fikirkanlah...aku tak kisah kalau korang nak join jugak benda nie...tapi mana ada kat dunia ni...senang-senang jer ko nak jadi senang...waspada lah...sebab aku boleh namapak benda nie sama jer dengan mana-mana MLM atau SKIM CEPAT KAYA yang lain....cuma dia orang tukar taktik jer kali ini...BEWARE Okey..bye3