3/11/11

Filled Under: , , , , ,

Hacker Anonymous : Facebook Will Be HACKED 5 November 2011



Anonymous hacker kembali lagi! Sebelum ini, Anonymous Hacker ni pernah menggodam beberapa laman web Malaysia disebabkan tindakan kerajaan Malaysia menyekat laman-laman perkongsian files seperti Piratebay, Megaupload dan websaite seangkatan dengannya. Kali ni, Anonymous Hackers ni sedang target untuk menyerang laman Facebook pula pada 5 November 2011. Kalau sebelum ni, diorang just hack, usik2 manja gitu..tapi kali ni, motif Anonymous ni adalah untuk memusnahkan Facebook ni totally. Maksudnya, kalau diorang berjaya, tidak akan ada lagi Facebook selepas 5 November 2011 nanti!


Dah pasti Mark Zuckerberg, pemilik Facebook, laman sosial paling digemari tu akan memperkukuhkan benteng-benteng sekuriti Facebook. Mampukah beliau? Untuk menangkis seranag ini dan memastikan Facebook tidak akan terkubur.

 
Tak tau la kenapa Anonymous dengki sangat dengan Facebook? Kalau betul-betul la menjadi serangan ini, lepas nie tak ada la orang nak online kat ofis kan...huhuhu...Kita tunggu dan lihat apa yang bakal terjadi nanti. Ingat Mark 5 Novenmber...hahaha ( macam lah Mar Zuckerberg baca blog aku)