3/03/11

Filled Under: ,

Alat untuk Memancungkan Hidung anda !!!

[Image: Electric%2BBeauty%2BLift.jpg]

Kepada sesiapa yang rasa hidung dia tak cukup tinggi atau dengan bahasa kasarnya hidung kemek....huhu...anda tak perlu risau...sekarang sudah ada satu alat berteknologi tinggi untuk memancungkan hidung korang....
 
Alat elektrik Kecantikan untuk Angkat anda Hidung Tinggi - Yah aku yakin bahawa anda semua akrab dengan pekerjaan hidung untuk mengangkat hidung anda lebih tinggi, tapi harga untuk melakukan operasi yang mahal, dan ini merupakan terobosan dalam teknologi Kecantikan, saat ini Anda boleh menggunakan peranti mudah alih untuk mengangkat hidung anda yang lebih tinggi.

Seperti kita tahu banyak wanita berusaha untuk kecantikan, baik dari make up atau daripada operasi. Kecantikan Angkat Tinggi Hidung adalah alat yang katanya bisa membuat anda hidung yang tajam dengan bantuan tambahan dalam bentuk vibrator (vibrator) di dalamnya.

Tidak ada maklumat tentang bagaimana tajam hidung anda akan menjadi. tapi dengan harga hanya $ 83 Dollar, Peranti ini boleh menjadi pilihan terbaik jika anda ingin mengangkat hidung anda yang lebih tinggi.

Nota: (1) vibrator Spot (2) silikon menyokong

2 comments:

  1. pergh! da gak bnda cmni.. berbaloi ker? haha..

    BalasPadam
  2. mane mau dpt bende ini dong..nk try lah,.haha..

    BalasPadam