22/04/11

Filled Under:

Contest Review Blog Fix Computer Problems



Huhu...rasa gementar la plak...ermm...sbb nie first time masuk contest nie...hehe...disebabkan dijemput sendiri oleh tuan empunya blog mj ( micheal jackson kot hehe..)...jadi dengan sopan santun nyer ini aku mengumumkan aku menyertai contest  review blog Fix Computer Problems nie secara rasmi nyer.

So kepada sesiapa yang blom join leh r join sbb dgr citer hadiah dia pon lumayan...huhu...klik sini derrr




Fix Computer Problems (FCP)


     Fix Computer Problems ( FCP ) adalah sebuah blog yang menghidangkan segala infomasi berkaitan komputer dan IT. ( iyelah dh nama blog dia pon Fix Computer Problems kan..). Blog berinfomatif ini mula beroperasi pada penghujung Bulan February 2011. Dan berpengkalan di Kota Bharu Kelantan. 

    Dengan misi untuk berkongsi maklumat tentang komputer dan pengkhususan dalam repair and services computer IT, blog in terus maju kehadapan tanpa menoleh kebelakang lagi, semenjak beroperasi blog ini telah mengumpul sebanyak 911 pengikut, dan menduduki tangga ke 338,863 Alexa Ranking, satu percapaian yang amat menberangsangkan bagi sebuah blog yang baru bertapak.

Tutorial

    Bagi anda yang mempunyai masalah dengan komputer peribadi atau komputer riba anda, inilah blog yang di cari-cari. Kerana Blog FCP adalah tempat rujukan yang sesuai bagi anda yang inginkan tutorial berbahasa melayu. 

   Tutorial yang disedaikan di dalam blog ini juga siap dengan gambarajah untuk memudahkan para pembaca memahami setiap langkah yang perlu di ikuti. Setiap langkah juga di terangkan dengan jelas, apa yang perlu di lakukan seterusnya.


  Selain tutorial, pemilik blog ini juga tidak loket ilmu, dengan berkongsi tips-tips yang berguna kepada pembaca setianya. Selari dengan misi blog ini, tips-tips yang di berikan semuanya berkaitan komputer. Kebanyakan tips yang disajikan adalah berkenaan penjagaan komputer dan laptop. Dan tidak kurang juga dengan pelbagai info terkini dan terhangat pasal dunia IT dan  'Software' yang terbaru.

  Jadi, kepada sesiapa yang ada masalah berkenaan komputer. Blog ini ada segalanya yang anda cari, kalau tak ada pon, boleh di maafkan la...sbb blog ini pon baru beberapa bulan beroperasi kan. Kepada tuan punya blog, tingkatkan prestasi...hehehe..n jgn lupa kawan2 blogger yang yang lain ek...huhu...
sekian, terima kasih.


1 comments:

  1. terima kasih atas commennt dan cadangan. mj sudah membacanya dan membuat penilaian. terima kasih sudi join contest blog nie.. Selamat berblogging.. salam..

    BalasPadam