3/04/11

Filled Under:

Mahkluk tuhan paling hot : Follower ke 111

Ladiss n gentelmenn...diumumkan penerima award seterusnyerr...huhu...

kjp rasa dh smpai 100 lebey follower...erm aku pon xtau nk bangga ke bangang skang nie...sbb duk tgok member2 pnya blog pnya la ramai follower...ada yang dh beriban folo pn ada...kui...so jom kite tgok sapa bdak betuah tu....tarraaa...


mula2 aku agak konfius n blur...no idea saper la mahkluk tuhan yang hot nie...so aku pon wat lar research skit...aku tlh jumpa kesan tapak kaki kiri bdak nie...dgn kesan bukti yng ditinggalkan aku follow dia smpai umah dia...ermm2...


so...cam besa dlm ceta gerak khas...markas penjahat pon dpt dikesan...kui3...http://mylifeme-mia.blogspot.com

Dan x disangka2 aku pon jd follower ke-110...kui3...kurang satu lg daaa...so sudi2 lah trime award aku nie yang x seberaper nie..thanks Mia n semo2 member yang len...yang sudi follow...yang sudi singgah sini....>_<

3 comments: