6/09/11

Filled Under:

Jom Join Bloglist V12gether Blog

Bersempena Bulan Ramadhan ini jadi aku (admin v12gether) dengan ini ingin mengumumkan tarikh permulaan puasa bagi negeri-negeri seluruh tanah melayu aku nak buat la bloglist. Sebenarnya aku dah lama terfikir nak buat tapi masa tak mengizinkan, jadi sekarang aku terfikir nak ada satu bloglist untuk menyenangkan kerja-kerja aku skodeng buat blogwalking...kepada sesiapa yang berminat nak jadi awek aku join, jangan segan-segan join yerr....syarat-syaratnya...


Syarat Yang Pertama :
Korang kenalah ada blog(yang nie wajib, lau xcukup syarat nie pendek umur), dan tak mengira warganegara, blogger dari Zimbabwe pun dialu-alukan....

Syarat Yang Kedua :
 Korang kena buat satu entry pasal entry nie....
dengan slogan " Saya seorang blogger kerana...." (yang sunat jer, xnak buat pun xpe), slogan yang terbaik mungkin akan mendapat duit raya..jeng3...(ikut suka berapa patah perkataan pun)

Syarat Yang Ketiga :
entry tue mestilah bertajuk "Jom Join Bloglist V12gether Blog", perlu copy paste banner kat atas dan mesti link balik ke blog nie...
 
Syarat Yang Keempat :
Lepas dah siap buat etry tue, tinggalkan link entry tue kat bahagian comment....

Tarikh Tutup Penyertaan :
Pada hari raya keenam