22/09/13

Filled Under: , , , ,

Keluarga Pembunuh

Moscow: Tanpa banyak yang kelihatan meragukan, sepasang suami isteri dan seorang anak mereka rupa-rupanya menjadi pembunuh dan perompak bersiri sejak enam tahun lalu.

Dalam satu daripada jenayah yang dilakukan, Roman Podkopaev; isterinya, Inessa Tarverdiyeva dan anak perempuan mereka, Viktoria Tarverdiyeva mengikat seorang remaja perempuan berusia 13 tahun sebelum menembak mangsa. Mayat itu kemudian dilapah.

Penyiasat percaya 30 individu lain, termasuk termasuk kanak-kanak dan polis menjadi mangsa keluarga itu.

Media melaporkan, keluarga ganas terbabit menjalankan misi jenayah itu seolah-olah seperti mereka keluar untuk bekerja di pejabat.

Keluarga Pembunuh

Keluarga Pembunuh

Keluarga Pembunuh
INESSA Tarverdiyeva.

Bagaimanapun, Podkopaev, 35, terbunuh ketika berbalas tembakan dengan polis minggu lalu, manakala Inesaa, 46, yang juga bekas jururawat cedera parah.

Podkopaev adalah seorang doktor gigi.

Keluarga berasal dari Stavropol di Russia itu aktif menjalankan kegiatan mereka di kejiranan Rostov untuk menyara hidup.

Namun, polis berkata, sebenarnya mereka sudah mempunyai kehidupan yang baik dan selesa.

Jurucakap polis berkata, keluarga itu biasanya memberitahu jiran tetangga kononnya pergi berkhemah sebelum menghilangkan diri untuk melakukan kegiatan jenayah.

Dalam satu serangan, mereka menembak mati askar payung terjun, Dmitry Chudakov; isteri mangsa, Irina dan anak lelaki pasangan itu yang berusia tujuh tahun.

Mereka kemudian menikam anak perempuan mangsa, Veronika sebanyak 37 kali. - Agensi