28/02/11

,

5 website buang masa

Biasanya website itu dibuat dengan tujuan seperti update maklumat atau sebagai media sosial dan promosi. Namun begitu, ingin berkongsi 5 website yang dibina dengan tujuan untuk menghabiskan masa pengunjungnya sahaja. Tak pasti apa tujuan webmaster web2 tersebut membuat web ini . Maaf tujuannya hanya satu ‘untuk membuang masa’ dan menghilangkan boring tahap gaban.

Ubat hati yang terluka , berduka / derita akibat di tinggalkan

HAHA , tajuk tuh agak poyooo sket . takesahlah sbb ini untuk semua UMUM okey ?
jd aku nak share ini dgn korang . hope terima lah
yee buat mereka yang sedih dan terluka keluh resah, menangis je xhenti2 dan hati yang snsitif , atau rase hati terlalu perit tuh salah satu penyakit yang Allah bg , jd mari kita sembuh kan dye eh :)
,

Khasiat minum air kosong

Manfaat meminum air putih/kosong:

1. Menetralisir racun dalam tubuh
2. Membakar lemak
3. Membersihkan racun dalam ginjal

Minum air dan tetap sehat dan aktif. Untuk siapa saja yang suka Minum air ais(air dingin).

Hal ini sangat masuk akal, orang Chinese dan Jepun minum teh panas(tanpa gula&susu) setelah makan, bukan air ais. Mungkin ini saatnya bagi kita untuk menukar kebiasaan tersebut.

27/02/11

, ,

Setting Untuk Bagi Surf Internet Laju



Nak share satu benda untuk surf internet supaya laju browsing dan dalam masa sama, komputer anda (Vista & Window7) akan bertambah pantas.

Tapi sebelum tu, 

DNS = Domain Name System - bahasa mudah faham = (bertindak macam phone book dalam handphone anda, tukarkan IP nombor kenama yg lebih bermakna, contoh, 208.77.188.166 ditranslate jadi www.awak.com)

Buah manggis dan cara nak kupas kulit

Manggis (Garcinia mangostana) adalah tumbuhan tropika malar hijau dan dipercayai berasal dari Asia Tenggara. Pokok manggis boleh tumbuh daripada 7 hingga 25 meter dan menghasilkan buah berwarna ungu pekat yang boleh dimakan. Buah manggis dikenali sebagai "ratu segala buah" sementara buah durian (Durio spp.) dikenali sebagai "raja segala buah".

25/02/11

15 Maksiat Yang Mengundang Bala



Daripada Ali bin Abi Thalib r.a. rasulullah saw bersabda :”Apabila umat ku telah

membuat lima belas perkara, maka bala pasti akan turun kepada mereka iaitu :

24/02/11

Profil Maher Zain Dan Sejarah Hitam Hidupnya


Siapa Maher Zain?

Beliau dilahirkan pada 1981 di Lubnan dan dibesarkan di Sweden. Mula berjinak dengan muzik pada usia 10 tahun dan mempunyai ijazah sarjana muda "Aeronautical Engineering".
,

Pengebom Hiroshima Dan Nagasaki


Anda mungkin tidak mengenali dua orang individu didalam gambar diatas. Tetapi aku yakin korang pernah baca dan lihat filem hasil kerja dua anggota tentera udara Amerika Syarikat ini. Hasil kerja mereka berdua menyebabkan Perang Dunia Kedua tamat secara mendadak

22/02/11

Doa Di Murahkan Rezeki

Doa adalah senjata mukmin. Jadi kita perlu gunakan senjata ini. Jangan kita sombong dengan tuhan. Biarlah kita bergantung harap kepada ALLAH SWT. Disamping usaha gigih yang kita perah. Berdoalah kita semoga dimurahkan rezeki daripada hasil titik peluh kita.

Doa Di Murahkan Rezeki
Maksud : Dan tiadalah sesuatupun dari makhluk-makhluk yang bergerak di bumi melainkan Allah jualah yang menanggung rezekinya dan mengetahui tempat kediamannya dan tempat ia di simpan. Semuanya itu tersurat di dalam Kitab (Lauh Mahfuz) yang nyata (kepada malaikat-malaikat yang berkenaan).


Keterangan Ayat:

Menurut sebuah hadis riwayat al-Hakim dan al-tarmizi daripada Zaid bin Aslam r.a,beberapa org sahabat Nabi drpd keluarga al-Asy'ariyyin yg baru sampai drpd perjalanan berhijrah merasa

lapar.Mereka telah mengutuskan seorang dr kalangan mereka utk mendapatkan makanan drpd Nabi s.a.w.Apabila wakil mereka sampai ke rumah Nabi,beliau mendengar Nabi s.a.w. sedang membaca ayat

ini.Rasa yakin akan rezeki Allah menerusi ayat yg di bacakan Nabi itu menyebabkannya pulang semula tanpa meminta.Sesampainya kepada sahabat2 perjalanannya,dia terus memaklumkan bahawa rezeki

Allah akan sampai kepada mereka.Mereka menyangka bahawa beliau telah membuat permintaan kepada Nabi.Tiba2 dtglah 2 org lelaki membawa roti dan daging utk mereka.Mereka makan sepuas2nya namun

banyak lg yg tinggal.Mereka meminta agar dibawa pulang kpd Nabi utk diagihkan kpd org lain.Mereka mengucapkan terima kasih atas hidangan yg lazat itu namun Nabi menafikan penghantaran makanan

itu.Sahabat berkenaan akhirnya membuat pengakuan tidak meminta drpd Nabi kemudian mengatakan itulah dia rezeki Allah yg janjikan kepada makhluknya.


Khasiat dan Kaifiat Beramal.

Amalkan membaca ayat ini dengan penuh keyakinan akan bantuan Allah.Mintalah rezeki drpd-Nya.Dia berkuasa memberikan kurnianya yg melimpah ruah.

Sumber- Drpd buku 101 Doa para Nabi dan Rasul Dalam Al-Quran oleh Ustaz Haji Zahazan Mohamed.

21/02/11

,

Video Kaki Azizul Hasni Tertusuk Kayu

,

(Vid) Lembaga Hijau Berkuda Semasa Demonstrasi DI Mesir


Victory to the egytian Revolution...selepas berhempas pulas...akhir kemenangan berpihak kepada rakyat Mesir...dengan mengulingkan Mubarak...dengan kejayaan ini maka diharap rakyat Mesir akan kembali hidup dengan aman damai...manakala beberapa negara2 jiran pula mencuba nasib...untuk mengembalikan kuasa rakyat...insyallah kemenangan dipihak yang benar....

20/02/11

,

Digital Forensik (Ori @ Palsu ) Pada File Gambar


Seiring dgn kemajuan dlm bidang iT ini, x kurang banyak juga tentang isu-isu gambar palsu di internet.So, bagaimana nak membezakan antara gambar palsu atau tidak?

Dalam bidang keselamatan siber, ilmu ini sengaja diciptakan untuk menangani berbagai macam persoalan berkaitan dengan dunia Digital, salah satu drpdnya ialah kes yg telah saya sebutkan diatas.Tut ini dibuat kerana banyak permintaan untuk menjelaskan contoh dari catatan aku sebelumnya mengenai Restricted Area: Digital Forensic (Reuse, Reduce, n Recovery Data di FD atau HDD)

So ...
Let's Play ,.
,

Ali Baba Bujang Lapok : Gambar & Dialog

Memperkenalkan Sarimah

"Lelong, lelong! Ada seorang perempuan gadis.. dari Damsyik. Kulitnya halus, rupanya cantik. Umurnya 18 tahun" - Tukang lelong

, ,

Maksud Mantera Buka/Tutup Pintu Gua Ali Baba Bujang Lapok


Mantera pintu gua di dalam filem Ali Baba Bujang Lapok. Walaupun aku bukan orang Jawa, aku ada juga la belajar sikit dengan kawan Jawa aku. Memang P.Ramlee pakai bahawa Jawa yang maksud dia memang mengarut.

Maksud Mantera Buka/Tutup Pintu Gua Ali Baba Bujang Lapok:

Buka pintu gua:
Niat enson matakaji semar ngiseng- Niat seorang insan yang sangat bertekad hingga semar terberak

Tutup pintu gua:
Rampo ngiseng semar tilem- Lepas berak semar tidur

Kassim Baba merapu:
Niat ngiseng semar ngiseng eson ngiseng- Niat nak berak, semar berak, boleh ke berak

Eson ngiseng semar ngiseng kabeh wong poto ngiseng-  Boleh ke berak, semar berak, semua orang berak

Tetapi maksud 'semar' aku tak dapat kesan pulak.

19/02/11

,

Cara-cara RASULALLAH berDIET.


Ada sedikit ilmu yg ingin saya kongsi bersama dengan kawan2 semua

Rupa2nya tanpa kita sedar, dalam makanan yg kita makan sehari2, kita tak
boleh main balun aje? sebab itulah terjadinya penyakit kencing manis,
lumpuh, sakit jantung, keracunan makanan dan lain2 penyakit apabila kita
telah tua nanti. Apabila kawan2 telah mengetahui ilmu ini, tolonglah
ajarkan kepada yg lain2nya.

10 tip untuk kekalkan persahabatan



 
Sahabat adalah orang yang paling dekat dalam hidup kita....susah senang kita lalui bersama...itulah erti sahabat sejati...seorang sahabat adalah orang yang paling kita percayai...kadang2 banyak rahsia kita disimpan oleh sahabat kita...ada benda yang tidak boleh kita kongsikan dengan pasangan kita...tapi boleh pula kongsikan dengan sahabat...kerna mereka lebih mengenal kita....kerana mereka sahabta kita....so kekalkanlah persahabatan untuk selamanya....

18/02/11

Jawapan anak muda kepada Tun M




Kami adalah golongan muda yang membesar di bawah kepimpinan Tun Dr Mahathir Mohamad. Dahulunya kami mengenali Tun sekadar sebagai Dr M.

Bahkan pernah pada suatu ketika, Perdana Menteri pada kami, hanyalah Tun sahaja. Sewaktu kami membesar, mungkin Tun lah orang pertama yang memperkenalkan kepada kepada perkataan-perkataan seperti 'mega', 'wawasan', 'visi', 'yang pertama' dan sebagainya.
,

10 kelebihan lembu berbanding manusia...mooooww



LEMBU sebenarnya lebih PANDAI daripada MANUSIA kerana...
,

Akibat terlebih posing time amik gambar

Zmn skang senang btol nak amik gambar...guna henpon pon dah leh amik gambar...kalau dulu kena guna kamera siap kuar api ...silap2 rambut ponleh terbakar....
dan dah menjadi satu fenomena jugak orng zaman skang nie...amik gambar pastu nak upload kat FB...posing maut lagi....haha...contoh nyer cam kt bawah nie....huhu




control cun la konon...hehehe

Tok Guru Peramu

Bagi peminat sejarah, atau mereka yang dewasa sekitar tahun 50-60an dahulu, terutama di negeri Pahang Darul Makmur tentu pernah mendengar kisah Tok Guru Peramu. Untuk post kali ini, MalaysiaSensasi akan menceritakan tentang Tok Guru Peramu ini. Dikatakan bahawa beliau seorang pendekar yang handal. Namun ini bukanlah menghairankan kerana di Tanah Melayu ketika itu, negeri Pahang adalah antara negeri yang paling ramai pendekar dan pahlawan. Antara yang terkenal ialah Mat Kilau, Tok Gajah, Pendekar Endol, Pawang Nong, Pawang Kadir, Pendekar Husin/Cikgu Jantan, dan Datuk Bahaman.

,

Iklan Toyota 1984



secara tak sengaja aku terjumpa iklan olskool toyota thn 1984. masa tu aku baru masuk umor 4 tahun. iklan2 dulu memang nampak tipikal atau straight fwd. kalau nak tengok iklan2 lama, double klik kt video ni. selamat nonton
,

Pokok Yang Hidup Lebih Daripada 1000 tahun.

Adakah anda tahu bahawa beberapa pokok boleh hidup selama ribuan tahun? Kedengarannya luar biasa tetapi ada banyak pohon-pohon di bumi yang telah berkembang selama beberapa ribu tahun dan mereka masih baik-baik. Bayangkan bahawa ada, misalnya, pokok yang tumbuh selama tempoh Empayar Rom dan masih tumbuh hari ini. Di sini anda akan menemui senarai beberapa pohon tertua di bumi, yang tertua di antara mereka adalah lebih daripada 10,000 tahun!

1. Pando Tree

Hal ini diyakini bahawa ini tanah jajahan pohon yang sebenarnya merupakan sebahagian daripada satu organisma (mereka semua mempunyai sistem akar bawah tanah yang sama) adalah sekitar 80.000 tahun! Ya, anda membacanya dengan betul, ini organisma sangat besar ada di sini untuk 80 mileniums. Pando pokok boleh didapati di Utah, Amerika Syarikat.

16/02/11

SAMBUTAN MAULIDUR RASUL DI KELANTAN



Kerajaan Negeri Kelantan dengan kerjasama MAIK - Majlis Agama Islam & Adat Istiadat Melayu Kelantan telah menganjurkan Majlis Sambutan Maulidur Rasul, Peringkat Negeri Kelantan 1432 H di Masjid Muhammadi Kota Bharu pada 14 Februari 2011, dimulakan dengan solat Maghrib/Isyak berjemaah, cemarah khas Maulidur Rasul, Bacaan Selawat dan jamuan rakyat.

12/02/11

Hukum Menyambut Hari Valentine



Tarikh 14hb Februari merupakan hari yang dianggap keramat oleh pasangan-pasangan yang sedang berkasih. Hari yang dikenali sebagai Valentine’s Day atau Hari Memperingati Kekasih dianggap sebagai satu masa untuk mengisytiharkan ketulusan cinta kepada pasangan masing-masing. Maka pada 14hb Februari

11/02/11

Langkah Pertama Yang Sukar






Btol kata orng...langkah pertama tuh paling susah...masa kiter mula2 nak berlajar berjalan dlu pon sama...mula2 tue takot2...tp lepas dah pandai skit...siap berlari sana sini...buat mak kiter pening....

10/02/11

, ,

Malaysia tundukkan Hong Kong 2-0 dalam aksi persahabatan


09/02/2011 10:40pm

KUALA LUMPUR 9 Feb – Skuad bola sepak kebangsaan berjaya mengalahkan Hong Kong 2-0 pada perlawanan persahabatan di Stadium Shah Alam malam ini.
Kedua-dua gol Malaysia dijaringkan oleh ketua pasukan, Safiq Rahim pada minit ke-44 serta Amirulhadi Zainal dalam masa kecederaan separuh masa kedua.
Ini merupakan perlawanan antarabangsa pertama skuad negara selepas muncul juara Piala AFF Suzuki baru-baru ini. – Utusan

Samsung Wave Super Amoled...Dalam genggamanku!!!


Haha...henpon baru!!!...evening td aku gi DIGITAL MALL kat pj...n lepas pusing2...ntah berapa kedai aku pergi survey...last2 aku sapu Samsung wave super amoled...hrg dlm RM 1350...(gud bye Nokia N97 mini lama aku)...hahaha...mmg dari umah lg aku dh pasang niat..."sahaja aku nak beli samsung wave"...hehehe...tp bila dah masuk dlm tue...aku pon naik pening macam2 bnd pulok yang mengoda...selain amoi2 yng cun melecun la...hikhik...dan sekarang dlm perhatianku...external hardisk..dgn laptop bru...haha...lau ada rejeki...bln dpn pulok aku rembat la....^_^

7/02/11

,

Nik Aziz bersyukur pemberian wang ehsan


KOTA BAHARU: Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, bersyukur dengan pemberian wang ihsan oleh Kerajaan Pusat namun masih terkilan kerana permintaan kerajaan negeri bagi pembayaran royalti minyak masih tidak dipenuhi.

Mursyidul Am Pas itu berkata, sehubungan itu beliau akan menunaikan nazarnya untuk berpuasa tiga hari kerana peruntukan wang ehsan itu akan memberikan kebaikan kepada rakyat Kelantan.

6/02/11

Kepimpinan Nabi Muhammad yang menjadi contoh sekelian alam


Tak lama lagi kita nak menyambut Maulidur Rasul...15/2/2011..bersamaan dengan 12 Rabiuawal 1432...so ape kata kiter sama2 hayati kisah baginda....

Nabi Muhammad SAW telah menunjukkan contoh teladan yang terbaik dalam kepimpinan baginda.

Pendahuluan :

1. Nabi Muhammad SAW dilahirkan pada 12 Rabiulawal bersamaan 20 April tahun gajah.

, , ,

Pengguna Facebook: amaran tuntutan supaya akaun ditutup adalah SCAM!

Pengguna Facebook adalah memberi amaran bahawa tuntutan akaun ditutup secara beramai-ramai adalah penipuan yang menjeratnya dalam memasang aplikasi jahat dan mengambil bahagian dalam tinjauan.

Menurut penjual antivirus Sophos, mesej-mesej nakal dihantar dari akaun orang yang jatuh untuk penipuan ini dibaca:

"Facebook akan menutup semua akaun hari Pengumuman rasmi dibuat oleh Mark Zuckerberg -. Agar Pemilik.
,

Perbelanjaan Pulang Pelajar Malaysia Di Mesir Akan Ditanggung Kerajaan


KUALA LUMPUR, 5 Feb (Bernama) -- Datuk Seri Najib Tun Razak memberi jaminan bahawa perbelanjaan pulang kesemua pelajar Malaysia dari Mesir ke tanah air ditanggung sepenuhnya oleh kerajaan.

Perdana Menteri berkata beliau akan merujuk dan berurusan dengan pihak terbabit iaitu Lembaga Tabung Haji, Malaysia Airlines (MAS) dan AirAsia mengenai perkara berkenaan.
,

Pemindahan Pelajar Malaysia Ke Jeddah Dijangka Selesai Ahad


KAHERAH, 5 Feb (Bernama) -- Operasi memindah keluar rakyat Malaysia terutamanya pelajar dari Mesir untuk ditempatkan di pusat transit di Jeddah dijangka berakhir Ahad.

Setiausaha Majlis Keselamatan Negara (MKN) Datuk Mohamed Thajudeen Abdul Wahab berkata pihaknya sedang berusaha membawa keluar kira-kira 9,000 pelajar yang secara sukarela mahu kembali ke tanah air.

5/02/11

,

Mari Belajar Bahasa Internet.....Internet Slang Words...


Slamat pagi murid2...hari nie chekgu nak ajar subjek Bahasa Internet....hikhik..ini adalah skit2 bahasa yang digunakan secara global (atau glokal... :p)...tapi ada lagi bahasa yang agak lucas podolski aku x masukkan...jom kita blajar...^_^

Tips- Untuk berhenti rokok...ada bran!!!



Aku cakap jer...sendiri pon smpai hari ni xleh gak nak berhenti....hehehe....tapi disitu ada kemahuan di situ ada jalan....hahaha....apa2 pon kalau btol nak berhenti iman kena kuat beb...berat jugak dugaan nak berhenti rokok ni....

Nak kena ada alasan yang btol kukuh...bru lar kita ni ada smgt nk berhenti....cam skang hrga rokok pon dah mahal cam peluru pistol....(ape daaa... nak bg kita orng pokai ker ape)....huhuhu.....kalau setakat sbb makwe xde sgt la kot...sbb masa date je berhenti....blakang lain cerita ek...huhuhu....


apa2 pon bagi korang yang dah nekad tu leh r cuba tip2 di bawah ni....risiko tanggung sendiri ek....hehe.^_^

1. Melengah-lengah
Lengahkan tindak balas ke atas keinginan merokok seperti melambat-lambatkan mencari rokok. Sekiranya rokok ada di tangan, jangan dinyalakan terus, tunggu sekurang-kurangnya 5 minit. Keinginan untuk merokok ini kesudahannya akan hilang juga. Katakan pada diri anda “nanti” setiap kali anda ingin merokok.

2. Menarik Nafas Panjang
Tarik nafas anda dengan panjang sekurang-kurangnya tiga kali dengan perlahan-lahan.

3. Minum Air Dengan Banyak

Minumlah air banyak-banyak. Sebaik-baiknya air galian atau air masak suam. Jangan minum air berkafein seperti kopi atau teh, kerana minuman ini biasanya akan membuatkan anda ingin merokok selepas meminumnya.

4. Membuat Sesuatu
Buatlah sesuatu yang boleh mengalihkan fikiran anda daripada rokok. Contohnya bersiar-siar makan angin, telefon kawan, membaca buku, bermain muzik, membuat silang kata, berkebun dan sebagainya.

5. Menguyah Sesuatu
Mengunyah sesuatu seperti gula-gula getah,lobak merah,buah epal dan sebagainya. Elakkan sesuatu yang manis seperti gula-gula biasa.

 6. Mandi atau Basuh Tangan
Sekiranya berada di rumah, mandilah seberapa kerap atau basuh tangan setiap kali terasa hendak merokok.

7. Melakukan Senaman Regangan
Lakukan senaman regangan setiap kali anda merasa mengantuk kerana tidak merokok.

8. Memohon Doa
Mohonlah doa kepada Tuhan agar azam dan usaha anda untuk berhenti merokok itu berjaya.

Semoga berjaya...
,

Nama-nama popular yang tidak pernah wujud di dunia

1. santa clause


Kebanyakan orang tua yang beragama Nasrani menceritakan kepada anak-anaknya pada malam Natal bahwa Santa Claus akan datang dan memberi hadiah ketika mereka sedang tidur, budaya ini berlaku bagi kebanyakan orang barat. Tapi boleh la kalau nak dijadikan sekadar hiburan sebelum menyambut hari krismas...mati2 anak igt encik Santa yang bagi hadiah....ruper2 nya mak bapak yang terpaksa keluarkan duit sndiri tuk beli hadiah kat anak2...hehehe....kalau betol Santa ni wujud skali aku inta iphone 4 sebijik...huhuhu

,

Aksesori Telefon Bimbit yang ANEH dan PELIK

1. Aura sensing phone strap

 
olid Alliance telah mengembangkan newphone aksesori, sebuah aura sensingphone tali. Pada aksesori, dubbed "aura tama" tali atau tali aura bola, klaim untuk dapat Sensor pengguna aura dan perubahan ke salah satu dari delapan warna berbeda tergantung pada energi orang itu Tidak. Yang aura-tama akan paket dengan salah satu dari tiga "daya batu": kristal, rose quarts atau amethyst

Evolusi Botol COCA-COLA sejak tahun 1923...

,

Koleksi "404 ERROR PAGES" yang kreatif

Spoiler for 1:


4/02/11

Kebangkitan Kuasa Rakyat Di Mesir




Tak dapat kita bayangkan keadaan yang menimpa sahabat2 kita di Mesir....dengan keadaan yang kacau bilau...pengajian mereka juga terpaksa di tangguhkan...gara2 kebangkitan kuasa rakyat yang menuntut keadilan buat rakyat Mesir.....
,

Kumpulan pertama 356 pelajar Malaysia di Mesir tiba di Jeddah



04/02/2011 1:03pm

JEDDAH 4 Feb. - Kumpulan pertama pelajar Malaysia yang menuntut di Mesir hari ini berjaya dibawa keluar dari Kaherah pada pukul 3 petang semalam waktu tempatan (9 malam waktu Malaysia).

Kumpulan itu yang terdiri daripada 356 orang pelajar termasuk seorang bayi, berjaya dibawa keluar menerusi pesawat Boeing 747 milik Malaysia Airlines (MAS).

3/02/11

,

Iklan-Iklan Yang pelik Dekat Mudah.My

Dunia skang ni memang pelik....zaman tok nenek kita dulu...pernah x mereka terpikir pon pasal komputer dan internet atau boradband bagai...apatah lagi nak berjual beli di internet....mungkin kalau mereka dengar pasal berjual beli di internet...mereka pon susah nak percaya....tapi itu x penting sebab zaman kita dengan zaman derang berbeza...dulu zaman jepun...makan ubi kayu jerk....zaman dah jauh maju...semakin maju semakin pelik....semakin pelik manusia menguruskan hidup mereka...termasuklah mereka yang dibawah ni...hehehe...^_^




Hidup Suatu Pencarian Kebahagian


Kalau tanya kat semua orng..."ko nk bahagia tak?"...xpayah jawab...jawapannya sudah kita tahu...tapi apa sebenarnya erti kebahagian buat manusia...iyelah...setiap orang x sama...so bg aku erti kebahagian pon berbeza untuk setiap orang...masing2 ada pendapat sendiri....

Ada Apa Dengan Chocolate Dan Valentine Day's?


Hari Valentine adalah hal yang banyak berbeza-kesempatan orang untuk memulakan hubungan baru, menghidupkan kembali yang lama, atau mengingatkan seseorang yang khusus betapa hebatnya mereka sebenarnya. Lain merasa itu hanya lain "Hallmark" bercuti di mana mereka diharapkan untuk melakukan sesuatu untuk alasan yang tidak diketahui. Terlepas dari harapan anda, harapan, atau keraguan tentang Hari Valentine, coklat telah lama menjadi hadiah kegemaran bagi pecinta.

2/02/11

Fasha Sanda VS Nora Danish

X abis2 citer pasal minat sendat nie...hahaha...dan kini timbul balik pasal isu dia dgn Nora Danish...agak2 korang sape yang menang nie...hehehe...layanzz...



KINI HANYA KENANGAN...Fasha dan Jejai ketika menjalin hubungan.

Keputusan Perlawanan Liga Super - 1/2/2011 (selasa)



Keputusan Perlawanan 1/2/2011 (selasa):-
N.Sembilan (3) vs (1) T-Team
Selangor (2) vs (0) Perlis
Kelantan (1) vs (1) Terengganu
Perak (1) vs (0) Johor FC
Kedah (1) vs (0) Felda United
K.Lumpur (1) vs (0) Sabah
,

Lift Yang Unik

Kreatip Metip derang nie...dkt lift pon leh wat art yang menarik...jom layan...